Kolumu kessen giymem.




  Estetikten nasıl nasibimi alamadım? İşte böyle;    
                     
            Capri Pantolon

 Büyük konuşma, kınama beni kınarım seni, gülme komşuna gelir başına gibi özlü sözlerimizi es geçerek çok net bir şekilde belirtiyorum; asla ama asla giymeyeceğim kıyafetlerden biri. Yani bir pantolon hiç kimseye mi yakışmaz? Bulabileceğim en güzel örneklerini bulmaya çalışsam da onlara bakarken bile fenalık geçirdim. Umarım bu kötülüğü kendinize yapmaz varsa capri pantolonlarınızı yok edersiniz.
Bu güzelim kadın bile mahallenin delisine dönüştürebilmiş bir pantolon.
Kadının hiç umrunda değil ama ben çok rahatsız oldum. Aceba hangi psikolojik sorunum yatıyor bunun altında?

Babet

2017'de uzaya gitmeyi bırak gidip de dönmemeyi konuştuğumuz şu günlerde hala babet giyen var. Yedi bilemedin sekiz sene önce bütün babetlerimi çöpe atmıştım. Hiçbir şeklini, rengini, markasını beğenmiyorum.



O kadar  görmeye tahammülüm  yok ki olabildiğinde küçülttüm ayakkabıları. Bunları giyen zevksiz değilse bana mantıklı bir açıklama yapsın.

Platform 

Ayakkabıdan bahsederken hazır nefret duygularım da pekişmişken bunu da atlamak istemedim. Daha bir hafta önce çok şık bir mekanda çok başarılı ve tatlı bir haber spikeriyle karşılaştım. Hemen gözüm ayakkabıya takıldı. Kısa boylu kadınların tercih etmesini biraz daha anlayabiliyorum ama bence kimse kendine bunu yapmasın.

Şalvar Pantolon

Sanıyorum azalarak bitti ama benim asla giymem listemde olduğu için ekliyorum bunu da. En son İtalya'nın ergenlerinde görmüştüm bizde kötüleye kötüleye bitirdik sanırım. Nasıl seviyorlar bunu kızlı erkekli giymelere doyamadılar.
Ekrana bakamıyorum. Görüntü kirliliği yaratmak için özel olarak tasarlanmış olabilirler.

Bolero

Uzun zamandır görmediğim görmek de istemediğim bir kıyafet umarım tekrar moda yapmazlar bunu. Dönüp dolaşıp aynı şeyler önümüze çıkıyor çünkü.

Bir tek size yakışmış kızlar.
























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Köpeğim konuşuyor:)

Al bunu da al al al...

Yap yap bunu da yap!