Yap yap bunu da yap!

Bir giriş yapmak zorunda mıyım ya? İnsan zorundaymış gibi hissediyor. Sonuçta taa ilkokulda paragraf yazmanın kuralını giriş, gelişme, sonuç olarak öğrendik hepimiz. Ammavelakin benim hep başlama sıkıntım oluyor bir kere başlayınca ilerleyip finali güzel yapıyorum ama.

  Yazılı, desenli, baskılı tişört
Tamam düz beyaz tişörtlerimi çok seviyorum onların yeri ayrı ama bazı baskı tişörtler de o kadar güzel ki. Üzerindeki yazıya göre kendimizi dışarıya ifade edebiliyoruz. Konuşmak istemiyorum tişörtüme bak.
Sex, breakfast of champıons tee.
Good girls go to heaven, bad girls go backstage.İyiii kızlaar cennetee kötü kızlar her yere. Popo lens mi?
 Neden tarlası yanmış kürt oturuşu? Neden sadece soruyorum?
 Zibilyon seçenekle bulabileceğiniz girl power tişörtü.
 Sol bacakta selülit mi görüyorum? Benim gördüğümü siz de görüyor musunuz? Biraz işe saygı lütfen photoshop diye bir şeyin varlığından haberdar mısınız?
 YES.
Memelerimin önünde tartışmak istemiyorum tişörtü.

Fular

Fülar, filar, fular. En iyisi boyun bağı der geçerim. Boyun bağı der geçerim de boynuna bağlayan mı ararsın, ayağına takan mı her türlüsünü göstereceğim. Bir tane alınca her renk ve desen almak istiyor insan. Birazcık eliniz iğne tutabiliyorsa kullanmadığınız kumaşlardan bol bol fular yapabilirsiniz.
 En çok omzu açık üstlerle güzel durduğunu düşünüyorum.
 Nefes alamıyorum ayy şimdi bayılcam.
 Bu versiyonunu daha bir severek kullandım.
 Çizgili tişörtlere de çok yakışıyor.
 Burada ne ceketi ne fularları beğendim ama farklı bağlama tipleri için bakınız.


Yok ben boynuma bağlamaktan sıkıldım bunaldım nefes alamıyorum boyutuna geldiyseniz;

 Bileklik niyetine, önemli olan niyet.
 Kemer olarak ki bence aşırı cool duruyor. Aşağıya sarkıtmadan tam kemer olarak da kullanılabilir.
 Anlam veremediğim bir çalışma. Halhal tak, git başka bir şey tak. Çok kaba gözüküyor bence.
 Her zaman özendiğim saça aksesuar. Hemen bunalıp çıkarttığım için asla takamıyorum.
 Topla saçı öyle tak.
 Hayatımda gördüğüm en çirkin şeyler listesinde.
Bir de böyle tak. Bir fuların ekmeği ne kadar yenirse o kadar yemişler.

Salopet 

Salopet şort, tulum, elbise allah ne verdiyse üzerimden çıkartmıyorum. Aşırı kullanışlı ürünlerde bugün seni seçtim salopet. En sevdiğim şıklık rahat ve zahmetsiz şıklıktır. Güzel görünmek için rahatımdan ödün vermek istemem. Yazın o sıcak günlerinde adeta klima etkisi yaratan bir kıyafet. Aç üst kısmını arada salla nasıl da estiriyor. Salopet dendiğinde aklıma ilk gelen kelime de boya badana. Bilinçaltımın dışavurumuna bak hep Amerikan sineması bunlar.
 Kalp kalp kalp.
En çok aşkım Rihanna'ya yakışmış. Basenlerden hafif patlama var ama olsun.
Rachel'la başladım Rachel'la bitiriyorum salopeti.

Mom Jeans

Mom jeans nedir? Annenize sorabilirsiniz çünkü gerçekten anne pantolonu. Boyfriend jeansle alakası bile yok onun da annesi sayılıyor hatta. Dad jeans diye bir şey var mı diye insan bir düşünüyor. Tercihen paçası kısa olan yüksek belli açık renk kotlar mom jean kategorisinde. Adının bu olduğunu bilmeden Topshop ülkemizden gitmeden önce almıştım. Öğrendikten sonra dikkat ettim içinde mom jean yazıyormuş. Bilmemek mutluluk söyliyeyim dedim. En zayıf insanı bile hafif tombalak göstermesi bir yandan, yüksek bel olduğu için oturunca nefes alamam bir yandan. Eve varır varmaz can havliyle pantolonu çıkarıyorum ama giymeye devam.
Evet annelerimiz de hep böyle giyerdi.
Aşık oldum.
Benimki de böyle kırış kırış oluyor onu napıcaz bilen var mı?

        Slip elbise içine tişört

Bunu giydiğimde canım annem dekolte olayını atlattık diye çok sevinmişti. Anne müjdemi isterim bu yaz da devam ediyorum. Yine benim en sevdiğim yıllardan yani 90'lardan kalan bir moda. Geceliği andıran elbiselerin içine çok basic tişörtler harika duruyor.
 



  
Kimono

Japonlar'ın geleneksel kimonosu altına bir şey giyilmeyen bir kıyafetmiş, çok pahalıymış, ipekmiş. Benim göstereceklerim bunları karşılamıyor. Genel olarak uzun, püsküllü yaz akşamlarında efil efil giyebileceğiniz bohem cümlenin sonunu getiremeyeceğimi fark ettim. Görselle pekiştireyim.


Jean on Jean

Sanıyorum  hemen herkesin kot pantolonu, kot gömleği veya ceketi vardır. Tamam onları birleştirin şimdi. Aynı ton olmasına gerek yok hatta biri koyu biri açık bence daha hoş
gözüküyor. 

Yine en çok Rihanna'ya yakışmış.

Altı, üstü kot bitti gitti bu yazı da burada bitti. Teşekkürler şükürler.







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Köpeğim konuşuyor:)

Al bunu da al al al...