Nasıl mutlu olurum? Enter.

Mesela bunlar beni çok mutlu eder mesela bunlar beni güzelleştirir;

  1.   Çok az kişinin bildiği bir yere kaçmak. Böyle bir yer bulmak için de sokaklarda  kaybolmak. Kaybolunca kesin sonu güzel bir yerde bitiyor. Bulduğunuz yeri de İnstagram'dan paylaşırken konumlandırmayın ki sizin kaçamak yeriniz olsun. Şşşşt kimseye söyleme.

Her şeyi çok fazla ciddiye alıp derinlemesine düşünmeyin. Gerçekten bu büyük bir dert. O şunu dedi hmm demek ki bunu demek istedi, o zaman bunu yaptıysa ben de şöyle yapmalıyım. Ya öyle bir şey yok kasmayın. Benim birini dinleme sürem bile 02 saniye sonra dinliyormuş gibi yapıyorum. Neden böyle oldum?

Tanımadığın birinin fotoğraf kadrajına girmek. Buna çok eğleniyorum. Nasılsa artık herkes bol bol fotoğraf çekiliyor. Sokakta atlayın birinin önüne.
    Bu insanlar muhtemelen birbirini tanıyor ama fotoğrafa aniden girmişler diye düşünmek istiyorum.

Bir hayal defteriniz olsun. O kadar çok defterim var ki. Hayal defteri, yapılacaklar defteri, gezdiğim yerler defteri, gezdiğim yerlerde hissettiğim şeyler defteri. Çok bayılarak renkli buzdolabı aldım sonra baktım defterler hiçbir yere sığmıyor dolabı hemen defter dolabı yaptım. Üst katta defterler oturuyor alt katı biralara kiraya verdim.

Bisikletle güzel bir yolculuğa çıkmak. Burada yol çok önemli. Önce yolu buluyoruz sonra müzikleri seçiyoruz bunlar tamamlanırsa yüzde yüz mutluluk denedim çalışıyor. 
Bulduğum yeşilliğe uzanıp gökyüzünü izlerken beni bekleyen güzel şeyleri düşünmek. Çünkü herkes yaptığını buluyorsa beni kesin çok güzel şeyler bekliyor .
Sorulmadıkça görüş ve fikir belirtmeyin. HAYIR sorduk mu? Bunu yapınca mutlu olursunuz demiyorum karşı tarafın mutluluğu için. Dönüp dolaşıp bana geleceğini düşünüyorum. Dönerse mutluyumdur.
Menemene ekmek banmak. Yağni burada menemen yazmış kız ama tabiyki bu bir çift göz yumurtalı kıymalı pide de olabilir, croque madame da . Banmak önemli nokta. Ne güzel kelime ban ban ban.
Sevdiklerine çok sarılmak, koalaya evrilmek. Sarılmanın üzüntüleri bile; geçirmese de hafiflettiğine inanıyorum.
Bilmiyorum demekten korkmayın. 'Bilmiyorum' ne kadar zor olabilir.
En sevdiğin kitabı tekrar okumak ne varsa eskide var. En sevdiğin şarkıyı da bıkana kadar dinle dans etmek serbest.
Hayatını her alanda sadeleştir. Nasıl da bir rahatlama geldi bana yazarken bile. Rahatlama demişken bir şeyleri çöpe atmak beni aşırı rahatlatır.
Friends izleyin, izlettirin. Friends sevmeyen insanı sevmiyorum.
Sizi mutlu eden insanlara daha fazla zaman ayırın zaten mutsuz edenlere neden zamanınızı kaybediyorsunuz ben anlamıyorum.
Uzun süredir yemediğin ama çok sevdiğin bir şey yemek. İşte en sevdiğim mutluluk maddesi. Hani evin içinde bir şey kaybedersin de bulunca çok sevinirsin ya işte öyle bir şey. Hem de yemek çarpı on mutluluk.
Uzun uzun denize bakmak. Burada sadece denize bakıyoruz ama başka bir şey düşünmeden. Düşündüğünü fark ettiğin an kafanı hızlı bir şekilde sağdan sola soldan sağa sallayıp tekrar boş boş denize bakmaya devam.

Seni en çok eğlendiren kişinin konserine gitmek. Bunu yazarken ne zamandır yapmadığımı fark ettim. Yapılacaklar listemde Coldplay konserine gitmek var bu seneden de geçti sanırım. Chris Martin beni bul yiğidim.

Hiç tanımadığın üç kişiye iltifat et. Birisi tanıdığın olabilir esneklik getiriyorum bu kısma, silip tekrar yazmaya üşendim. Kahveni almayı beklerken yanındakine laf atabilirsin kesin geri bildirim gelecek.


Değişikliklere açık ve esnek olun, hemen uyum sağlayın ortamı germeyin bak gerildim şu an mutluluk yazısını tamamlamadan bu kadar sinir stres neyse ki yenilikçi bir arkadaş grubum var.

Birisi sizden yardım istediğinde elinizden gelenin fazlasını yapmak. Fazlası yorabilir elinizden geleni yapın yeter. 
Yapın yani.
Telefon, bilgisayar televizyon detoksu yapın. Geçenlerde telefonum çalındı da iki rahat ettim. Zaten normalde telefonu hep sessizde olan, aile bireylerini bile minimum aramalarla geçiştiren biriyim ama sürekli o parmak İnstagram'a olmadı Twitter'a gidiyor.
Bir müzik aleti çalmak. Bu beni çok mutlu ederdi. Ama benim gibi çalamıyorsanız müzik aleti çalabilen bir arkadaşınız, sevgiliniz olsun (tercihen sevgili).

Kendinle barışık olmak, şakaya açık olmak. 
Kendinizle dalga geçebilin, kendinizi olduğunuz gibi kabul edin lütfen, zaten olmadığınız biri gibi görünmeye çalışmak çok komik duruyor. Malzeme bu de geç.

Bol bol gülün çünkü hayat başka türlü çekilmiyor.

Kimseye yorgun, üzgün, hasta göründüğünü söylemeyin. ''Ne oldu cağğnım neyin var hasta mısın?'' Kusucam ya en sevmediğim insan tipi. Hayır hasta değilim muhtemelen allığı az sürmüşümdür.
Hata yapmak. Şimdi bu nasıl mutlu eder? Öğrendiklerimiz için kadeh bile kaldırabiliriz bence. Seneye tekrar hata yapıp hatalarımdan dert çıkarıp tekrar hata yaparım sonra yine tekrar kadeh kaldırırız al sana mutluluk.
Kadeh demişken bir mutluluk kaynağı da kutlama yapmak. Bunun için bir başarı, bir bahane, bir şey olmuş olması gerekiyor. Kutlama yapmak için bir şey başarın çok büyük bir şey olmasına gerek yok.
Uyumadan renkli rüyalar görmeyi dileyin ( Mavi; deniz,  gökyüzü, yeşil; güzel manzaralı yerler, sarı; kum, güneş temalı. Renkli rüyalarda siyah, lacivert, kahverengi yok)

Canınız istediğinde HAYIR diyin. Önce kendiniz mutlu olun. Ben mutlu olmazsam etrafıma ışığımı ve enerjimi saçamıyorum.

Herkesin aptal bi tarafı vardır onu göstermekten korkmayın. Şaşırtmak karşı tarafın beyninde yeni kapılar açar.
Bir ya da iki günlük bir gezi yapmak. Tadı damakta kalacak kadar. Mümkünse yalnız gidip yeni insanlarla tanışın.
Bol köpüklü, müzikli, kahveli artık ne eklerseniz kitaplı banyo.
Sevdiceğinize düşünülmüş minik bir sürpriz 
yapmak.
Kim ne der diye düşünmeden istediğini yapmak. Bakın bu çok önemli etrafınızdaki insanları çok fazla önemsiyorsunuz. Ben kimse yokmuş gibi yaşıyorum.
Ve son madde tabiyki bir köpeğinizin olması. Damarlara verilen sürekli mutluluk.
Mutluluk yağmurunda şemsiyenizin açılmaması dileğiyle.



































Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Köpeğim konuşuyor:)

Al bunu da al al al...

Yap yap bunu da yap!