Benim ne zaman köpeğim olacak?

 
      
                       17 Şubat
  
Anlık isteklerimi dahil etmezsem son bir sene içerisinde hayatıma bir patinin gireceğini sık sık düşünmeye başlamıştım. Bu zaman zarfında ''çok büyük sorumluluk, sakın alma bakamazsın'' gibi klişelerle uğraşmak zorunda kaldım.



Tabiyki insanları dinliyormuş gibi yapıp kendi bildiğim yoldan    bir   an bile vazgeçmedim:) Bu huyumu çok seviyorum,  zaten anlatılanların da bir faydasını görmedim bugüne kadar.
Önce barınaklara gittim. Gerçekten karşılaşğım resmi hiç sevmedim. O kadar çok köpek vardı ki. Hepsi üzgün, sanki hepsi 'beni al çıkar beni buradan' dercesine havlıyor. Birbirinden güzel, zeki, hiçbir karşılık beklemeden sahibine bağlanan bu tatlıları bir heves alıp da terk etmek nasıl bir kafanın ürünü hiçbir zaman anlamayacağım. 





 Barınakta yavru köpek bulamadığım için iletişim bilgilerimi bırakıp beklemeye başladım. Biryerlerde Bro'm beni bekliyordu biliyorum. Bu arada çok fazlaca isim düşündüm. Hatta hiçbir WatsApp grubuna dahil olmadığım bu hayatta gelecekteki köpeğime '' Erkeksi, cool ve mizahşör'' bir isim bulabilmek için çıktığım on altı kişilik yaratıcı WatsApp grubu yolundan, bir sonuç alamayıp köpek almaktan vazgeçmişliğim var. Çocuğum olunca yaşanacakları düşünmek istemiyorum:)

 


 Beş senedir yalnız yaşadığım ve yalnızlığı çok sevdiğim son yalnız günümde, klasik bir çarşı market alışverişi için dışarı çıktım. Her zaman gittiğim meydana gitmek için üç farklı yolum var n.ş.a. Bu sefer üzerinde PetShop olan yolu tercih etmişim. Köpek isteğim beni oraya itmiş de olabilir. Kaldırımdan giderken kamyonun altındaki çöpleri karıştıran minik bir Teriyer gördüm ve anında kafamın içinde ampüller patladı. Hemen sağa sola baktım ve  onu kaçırabileceğimi düşündüm. Aslında düşünmedim genelde düşünerek hareket etmem. Önce bakkaldan salam aldım; (şekerle çocuk kaçıran kötü adamlardan pek farkım yok bu dakikalarda), salamla istediğim tarafa çekeleyip hoopkucakladım teriyi. Nasıl mutluyum ama ona çok iyi bakıcam sokaklarda çöp aramayacak artık kurtardım onu bu hayattan:) Derken esnaf beni görüp olaya müdahale etti, köpek kaçırmadan (iyi niyetimden) suçsuz yargılanarak serbest bırakıldım. Zaten Teri 12 yaşındaymış; pek bir zamanımız kalmayacaktı köpek yaşına göre 150 yaşına falan denk geliyor, hiç de göstermiyor zilli. Petshop'un sahibi tatlı Seyfi Amca gözümü ne kadar karattığımı anladı ve ''  Benden haber bekle'' dedi.
Ertesi gün kahve içerken tanımadığım bir numara beni aradı. Seyfi amcanın müşterilerinden biri dokuz tane yavru Golden'ın doğduğunu beşinin sahiplenildiğini, bana isteyip istemediğimi sordu. Hem bu kadar çabuk olacağını tahmin etmediğimden hem de daha küçük bir köpek düşündüğümden olacak ki  başta; ( istemedim yazamam Bro okuyup kırılabilir) kısa süreli bir şok yaşadım:)  Ama bir şey, senin için planlanmışsa sen istediğin kadar ismini, cinsini düşün o seni gelip buluyor. Akşam saat yedide Bro'yu almaya giderken hayatımda yaşamadığım acayip bir heyecan yaşadım. Gerçekten hayat ne kadar güzel ve muazzam duygularla dolu.Heyyo hayat!
Soğuk bir gün olduğu için seni görünce kucağıma alıp hemen sarmaladım. Sen zaten sıcacıktın ama biraz korkudan biraz ayrılık üzüntüsünden hiç kıpırdamadın bile. Bütün gece benimle yattın, uyudun, benimle kalktın. Seni çok aşırı seviyorum mini pati💜.


x

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Köpeğim konuşuyor:)

Al bunu da al al al...

Yap yap bunu da yap!